

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
I. Podstawa prawnaIII. Wymagane dokumenty
1. Wniosek o udzielenie zezwolenia na:
2. Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
3. Wnioskodawca winien spełniać wymogi zawarte w uchwale Nr X/60/2011 Rady Gminy Radomsko z dnia 28 października 2011 r. w sprawie minimalnych wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie Gminy Radomsko.
4. Załączniki:
a) kierowcy i konwojenci zatrudnienie przy transporcie zwierząt, winni posiadać zaświadczenia potwierdzające ich kwalifikacje niezbędne przy transporcie zwierząt, wystawione przez powiatowego lekarza weterynarii, właściwego dla miejsca zatrudnienia tych osób,
b) pracownicy mający kontakt ze zwierzętami nie mogą być karani z art. 35, 37 lub art. 37b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt.
5. Uwagi:
W przypadku braku kompletu ww. dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od daty złożenia w urzędzie (termin załatwienia sprawy liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów). Nie uzupełnienie brakujących dokumentów określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
IV. Miejsce i sposób załatwienia sprawy1. Miejsce złożenia wniosku: sekretariat, pok. 10,
2. Miejsce faktycznego wykonania usługi: Referat Komunalny i Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 34, 97-500 Radomsko, pok. nr 2. tel. 44 683 46 83
3. Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów
- przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej peup - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.
- Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
- Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
4. Informacja w jaki sposób będzie można odebrać dokument kończący sprawę: decyzja wysyłana jest pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru; osoby zainteresowane odbiorem osobistym proszone są o zamieszczenie na wniosku numeru telefonu w celu powiadomienia, że decyzja jest gotowa do odbioru.
V. Termin załatwienia sprawy
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
VI. OpłatyZa wydanie zezwolenia:
Etap 1 - rozpatrzenie wniosku,
Etap 2 - sprawdzenie wniosku pod względem formalnym,
Etap 3 - wydanie zezwolenia lub odmowa wydania zezwolenia.
VIII. Tryb odwoławczyOdwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem Wójta Gminy Radomsko w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie powinno zwierać: zarzuty przeciw decyzji, określać zakres i istotę żądania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
IX. Informacje dodatkowe
Dodatkowych informacji udziela się pod nr telefonu 44 683 46 83
Pytania dotyczące procedury można zadawać również za pośrednictwem e-maila: sekretariat@gmina-radomsko.pl.
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|
Ta strona używa cookies. Kliknij i dowiedz się więcej.
RODO - Kliknij i dowiedz się więcej.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki.